Fettis-dagen, eller?

Hejhej! Hanna och jag har kommit hem från barnlägret och är tämligen utmattade. Men kul var det, bara rätt mycket.. Vi började första natten hemma med att sova i tolv timmar, galet vad skönt det var! Väl hemma i vardagen har vi varit med på Bibel på lätt svenska, där vi i framtiden kommer att ansvara för lovsången. De söta mongoliska kvinnorna vill lära sig fler lovsånger på svenska. Så med Hannas gitarrkunskaper och min sång (?) ska vi lära dem allt vi kan! Haha, det lär ju gå som det går, tur att Gud är god! Idag var vi och städade i förråden i Rinkebys lokaler, tills hyllorna rasade ner och det var dags för lunch. Så jaa.. det var stökigare när vi gick än när vi kom...

Idag åt vi semlor, en dag efter på grund av vi gick om varandra hela dagen med jobb och så... Typiskt! Men idag satte vi oss i soffan med goda semlor och njöt av fettisdagen, på en onsdag. Vi hittade också en fin skylt här i Rinkeby... Här kan allt hända! Trodde att det var fet-tisdagen det handlade om.. inte fettis-dagen. Lustigt det där med språk!

Hanna och Anton har flippat och gått igenom alla brott man kan ha i kroppen och nu sitter Hanna och Anton och leker med nålar i soffan, jag vill göra någonting kul dock... Fast efter att ha diskat allt och plockat ur diskmaskinen i väntan på just något kul så ger jag snart upp. Jag är inte alls så bitter som det låter. Tur att Julia vandrar från sida till sida, så helt ensam är jag inte alltid!