Hanna fyller år!

Hallojsan alla fina läsare. Jag blir så facinerad över alla som faktiskt är inne och kollar på vår lilla blogg varje dag. Det är fint! Jag ber om ursäkt för att vi inte har varit så flitiga här. Önskar att jag kunde säga att det bara beror på alla studier, men jag tror inte riktigt att hela problemet ligger där. Men mycket beror nog trots allt på att den mesta av tiden går åt till studier, eller tanken på studier från min sida. 

Igår kom Hannas mamma hit! Hon stannar i några dagar. Hanna fyller år imorgon, så hon är här redan nu så att hon kan få umgås/gratta Hanna på rätt dag! På grund av Hannas födelsedag hade vi i lördags ett kalas till hennes ära. Tänk att vi får plats med 12 stycken gäster i vårt lilla vardagsrum, det är inte dåligt! Hanna hade till och med skapat smörgåstårtor, det var verkligen fest! 

Imorgon, onsdag, är alltså dagen d. Hanna blir 22 och resterande delen av hennes familj kommer hit efter vår skoldag och så äter vi gott och fikar tårta. Det blir grejer!