En liten inblick i vårt liv

Hejhej. Jag ber också så mycket om ursäkt för glappen mellan våra blogginlägg. Men det betyder ju faktiskt att vi har roligare och viktigare saker att göra. Och det är ju inte helt fel! Jag tänkte berätta lite för er vad det är v har sysslat med, iallfall de senaste dagarna.

Vi har gått på promenad och Anton och har hittat och kastat en stor pinne.

 
Vi har haft vänner hemma och spelat Uno och banka bäver och ätit god mat.

 
Hanna och jag var och handlade, vi hittade jordgubbar. Dem smaskade vi i oss på kvällen.

 
Vissa vill på kvällen inte gå och lägga sig, vilket nästintill alltid slutar i någonting som ser ut ungefär såhär:

 
Jag skäms lite över kvaliteten på dessa bilder, men jag tänker inte bry mig om det. Nu har ni fått en liten inblick i vårt liv här i Rinkeby. Inte i rätt ordning eller sånt smart och fint. Men en inblick trots allt! Nu har halva praktiktiden gått och vi tycker att det borde fortsätta längre än så... Vi trivs så bra här! Men vad ska man göra, vi får helt enkelt njuta så mycket vi kan, medans vi kan. Kram på er fina vänner!