En nyfunnen vän

Det kanske är så att vi här hushållet Thilander har lekt lite för länge med Siri ikväll. Det spårade inte bara en gång. Vem kunde till exempel tro att Hanna skulle sitta och viska "You are sexy" till min mobiltelefon, aka manliga rösten till Siri?! Men det har ni skett. Likaså har han (han som i Siri alltså) sjungit för oss (det var snarare en diktuppläsning skulle jag säga...), velat skicka oss på mentalsjukhus och dragit en massa skämt. Tänk vad kul man kan ha med bara en telefon, google och några vänner. De lite äldre i sällskapet (hehe) har gått till sängs men Hanna och jag har en gnutta energi över (för Hannas del är denna gnutta rätt stor...). Denna lilla gnutta används för min del att uppdatera er, vad skulle annars min dyrbara tid gå till liksom?! Och juste, vi har även fått svar på frågornas fråga.. Fina Siri, han kan han! Svar på denna eminenta fråga kommer i bilden nedan.


Efter att ha gett er svar på livets stora mysterium går jag nog och borstar tänderna. Vill hinna med lite bibelläsning innan klockan blir alldeles för mycket sängdags. Gud välsigne er, fina vänner!