Finbesök och fotoredigering

Hejhopp! Igår kom Elsa hit, Hannas lillasyster. Elsa fick nitlotten att sova i Hannas säng, i vårt rum (Hanna bestämde detta rätt glatt). Det kan vara så att Hanna kanske börjar bli aningen trött på mina snarkningar/prat i sömnen/rulla-runtningar. Så Elsa fick dras med det inatt, och Hanna, hon sov på soffan. Själv säger hon att hon alls störs sååå mycket men att hon tänkte på Anton och Julia. Jaha, säger jag.

Elsas besök innebär i vilket fall som helst att lägenheten fylldes med nutella, chips, dipp, goda smörgåsar och hejsanhoppsan. Det blir finfina dagar detta. Hanna och jag har varit produktiva idag ändå, och har planerat fredagskvällens aktivitet. För till skillnad från många andra, som har en paus från ungdomskväll på långfredagen har vi en storsatsning. Eller ja, storsatsning och storsatsning.. Men kul - det kommer det att bli!

Jag sitter och redigera bilderna från hajken... Det var nästan 800 så det tar sin lilla tid. När Julia och Anton kommit hem ikväll har jag utlovat en bilduppvisning.. Men sen ska de ju ut här och på Facebook också, jag har att göra. Ojojoj. Hoppas hinna med en powerwalk och lite Vägvisareläsning. Jag får jobba på helt enkelt. Tills vidare får ni nöja er med en enda hajkbild, på svanen Sven.