Preach it Hanna!

Hejsanhoppsan! För några veckor sedan predikade Hanna i Husby. Det spelades in och jag har gjort en youtubefilm. Hon är så bra! Här kommer den:



Annars har vi det bra här i Rinkeby. Det börjar förberedas inför flytten nästa helg... Då blir vi Akalla-bor! Vi har märkt ett rätt tydligt mönster, Julia packar lådor... som sedan Anton packar upp. Det går inte så snabbt kan man säga. Men vi stöttar Julia i detta. Det vore ju bra om en del lådor (alla) förblir packade tills flytten är klar.

Vi jobbar på som vanligt, vi var bland annat på en toppenbra hajk nu i helgen, sjukt kul hade vi! Ungdomarna är helt fantastiska. Bilder från detta kommer så fort jag får tummen ur (notera att detta är ett ordspråk och att min tumme är ute i luften).

Ha det välsignat, det ska vi ha!
#1 / / Jossan:

Jag blir så stolt Leo! Härligt att få höra dig predika! :)

#2 / / johannakarlsson:

Jag kände precis likadant som Jossan, vart så stolt! Vilken grym predikan Hanna, det var precis vad jag behövde höra just nu, tack!

#3 / / Elisabeth Rambrant:

Så bra! Fantastiskt! Guds välsignelse över er båda!