Mary, did you know?

Hejsan! Jag sitter i kyrkan idag för att få en massa gjort. Och visst har jag fått en del gjort.. Men det går rätt trögt alltså... Om jag ska vara ärlig sitter jag mest och funderar på min predikan i februari.. Kanske inte helt rätt prioritering eftersom vi har en uppgift tills på måndag och en uppsats tills på fredag, och 60 sidor att läsa innan dess. Men jag tror att jag har listat ut vad jag ska predika om, och det känns ju grymt bra! Jag är så trött i huvudet, jag tänker nog för mycket tror jag. 

Men nu ska jag skriva lite på min uppsats, och sen kolla lite mer på uppggiften! Uppsatsen är så galet kul, vi ska skriva en uppsats (med källhänvisningar såklart) om de fem viktigaste egenskaperna/värderingarna för en kristen ledare. Klurigt? Ja. Kul? JA! Utmaningen blir väl mer att få till det akademiska språket och formalian, men det löser sig!

De andra ungdomsledarna kommer vid sex, vi ska bygga om lite. Det blir innebandy ikväll och vi ska göra om fikadelen till en innebandyplan.. hehe. Längtar faktiskt lite efter att få ta ut mig lite, jag borde börja träna. Det är ju så galet skönt att verkligen trötta ut kroppen, jag tröttar ju mest bara ut huvudet... Så ikväll, då tänker jag få alla kära ungdomar att bara släppa loss och vara lite crazy på innebandyplanen. 

Nu ska det studeras! Men jag skickar med ett tips på en riktigt bra jullåt här nedan. Pentatonix är helt fantastiska!