Ta-ta-ta-ta!

 

Mina smeknamn:
Anniebannie, AneyHoney, Ampa, Amps
Min ålder: 21 sedan januari
Jag kommer ifrån: Sveriges närmaste stad - Enköping!
Detta gör jag för att ha kul: Leker med kompisar, spelar sällskapsspel eller leker lekar
Mitt favoritplagg: Kavaj - lätt!
Min favoritmat: Måste ändå vara sushi, eller allt med röra/sås till
Min talang: Kan få in handen i munnen
Detta får mig att slappna av: Bygga pussel, ljudböcker och en bra rulle
Mitt favoritämne: Ledarskap, det är kul det!
Vad jag vill få ut av praktiken: Jag vill öva mig i mitt ledarskap och växa som person!
Min favoritsport:
Eh... gång...?
Bok jag rekomenderar: Bibeln! Haha, och Alexandra av Torgny Wiren
Mitt favoritgodis: TuttiFrutti
Mitt favoritbibelord: Rom 8:31 - Vad innebär nu detta? Om Gud är för oss, vem kan då vara mot oss?


15 snabba:
Badväder eller 1m snö
Gitarr eller piano
Sneakers eller klackar
Hen eller han/hon
Kaffe eller te
Folkbibeln eller Bibel2000
Täcke eller kudde
Morgon eller kväll
Teologisk diskussion eller nagellacksmålning - båda i kombination!
Pocket eller inbundet
Android eller Apple
Hiss eller trappkondis
Tidsoptimist eller tidspessimist - det beror dock lite på!
Uppbyggelselitteratur eller Skönlitterärt
Museum eller sportevenemang