Ta-ta-ta-ta!

 

Mina smeknamn:
Hannabana, Leo
Min ålder: 21
Jag kommer ifrån: Tärnsjö, känt för den stora mängden mygg vi har på sommaren
Detta gör jag för att ha kul: Umgås med människor, sällskapsspel, spelar innebandy
Mitt favoritplagg: Shorts
Min favoritmat: Köttfärslimpa med ungsrostade rotfrukter och kantarellsås
Min talang: Kan 150 decimaler av PI
Detta får mig att slappna av: Träna, ha intressanta diskussioner
Mitt favoritämne: Ledarskap på bibelskolan men annars var det väl matte och idrott
Vad jag vill få ut av praktiken: Jag vill växa som person, ha roligt med männsikorna här och växa i mitt ledarskap
Min favoritsport:
Innebandy! Annars är ju de flesta sporterna ganska roliga
Bok jag rekomenderar: Oj, det finns många bra! Men, Jag är inte men jag känner Jag Är, av Louie Giglio är ju bra!
Mitt favoritgodis: Äter det mesta!
Mitt favoritbibelord: Fil 3:12


15 snabba:
Badväder eller 1m snö- helst båda dock!
Gitarr eller piano
Sneakers eller klackar
Hen eller han/hon
Kaffe eller te
Folkbibeln eller Bibel2000
Täcke eller kudde
Morgon eller kväll
Teologisk diskussion eller nagellacksmålning
Pocket eller inbundet
Android eller Apple
Hiss eller trappkondis
Tidsoptimist eller tidspessimist - det beror dock lite på!
Uppbyggelselitteratur eller Skönlitterärt
Museum eller sportevenemang
#1 / / Jossan:

Heja Leo!