Förlåt, hemskt mycket förlåt.

Halloj! Jag ber om ursäkt över att bloggen har dött ut lite (ganska mycket). Jag tänkte först skriva att det har varit knas (vårt nyfunna favoritord á la Paul) med internetet sen vi flyttade. Vi har flyttat by the way, nu är vi Akallabor. Hehe, här händer det grejer ska ni veta. Jag tänkte som sagt skylla på den dåliga internetuppkopplingen (obefintlig..). Men jag kan inte. Vi har helt enkelt bara haft det för bra här för att vilja bry oss om att uppdatera omvärlden. Och det är ju inte helt fel faktiskt! Det är så bra här! Det är med sorg i våra hjärtan som vi ledsamt räknat dagarna till hemfärd.

Men ett lite gladare samtalsämne, idag gjorde vi stan i Sollentuna med Julia! Vi shoppade till bröllop (Antons bror gifter sig på söndag), fyndade på TGR som vanligt och åt frozen yoghurt på Chillbox, woow vilken hitt! Nu kommer det en bild från dagen. På datorn finns det 2500 bilder från våra tre månader.. Och på Facebook över 300, så vill ni se vad vi gjort kolla in där! Det är en av mina mappar. 

Ha det så bra! Vi får se om det kommer upp något mer inlägg här.. Vi ska försöka! Nu ska vi sova, godnatt!