Jul, jul, strålande jul...

Julstämningen är på topp! Jag åt pepparkakor till frukost (mamma om du läser så var det slut på mackor och fil så det fanns inte så många alternativ) men det var väldigt gott! Sedan åt jag apelsin, även det starkt förknippat med jul. Det skall bli kallare ute under veckan och snart kommer det förhoppningsvis snö. Gärna en meter! Vår hyresvärdar har bakat lussebullar idag så att det luktade i hela huset. Och nu ikväll har jag lyssnat på Kim Walker-Smiths nya julskiva When christmas somes, så sjukt bra!! Har ni inte köpt den så gör det, jag älskar den! När julmusiken drog igång så stängde Annie sin dörr, jag vet inte riktigt vad det skall betyda... Men det finns helt klart många saker som tyder på att det snart är jul!
#1 / / Ida Andreasson:

Man får ju inte lyssna på julmusik innan första advent! Samt äta pepperkakor! ;)

Svar: Haha, men det lyssnar inte riktigt busiga Hanna på, för när hon vill ha jul - då ska det bli jul ;)
Hanna och Annie