Julfeeling it is!

Hejsan alla glada! Det kan ha varit så att jag var lite motstridig mot hela julgrejen... Men nu ni! Nu har jag julpyntat mitt rum så det står härliga till! Jag sa att jag gärna kunde betala allt om jag fick fria händer i lägenheten, men Hanna sa nej.. Hehe. Men mitt rum har jag gått loss på. 

Idag är det en mysdag hemma som gäller.. Jag skulle til en klasskompis var planen men det gick i kras pga inga kunde till slut. Det blir en redig pluggdag i dag (ja trots att det är lördag.. men jag pluggade ingenting igår). Och sen så är jag sugen på att ta en liten promenad ner till stan, vi måste ha en adventsljusstake till imorgon! Och sen vill jag ha en ny svart kofta och rött papper, har en plan för julpynt. Och lite juligt presentpapper och andra mysiga julgrejer kanske slinker med. Kanske får jag även ett ryck och köper lite julklappar, vem vet?! 

Som ni kanske hör, julkänslan har landat även hos mig. Och efter machomyset igår på ungdomssamlingen är jag pepp på livet. För er som undrar vad machomys är så kan jag tala om att det är grymt bra! Man gör någonting riktigt macho (putta bil på bana, spika spik på tid och dragkamp) för att sedan göra någonting riktigt mysigt (fotbad, nagellacksmålning, smält choklad med frukt och så vidare..). Galet macho, galet mysigt. 

Nej, nu ska det pluggas lite så att jag kan få frid att traska ned till stan sen. Kram på er!