Det ekar tomt

Hejsan, Annie här! 
Som ni läste i förra inlägget så har jag varit rätt trött... Jag har inte sovit som jag borde jag har en rätt stor (läs gigantisk) stress över allt skolarbete. Eller, jag hade. Nu känns det så mycket lättare. Jag bad och strukterade upp. Och nu känns det bättre. Klart jag klarar detta! Hur jag ska göra det är däremot något som Gud får ta hand om. 

Hanna åkte hem i lördags och kommer inte tillbaka förrän efter skolan på onsdag. Det ekar här hemma! Jag är inte riktigt van att vara själv, det finns ju ingen att prata med! Har dock hunnit med en massa mysiga samtal med annat folk.. Och så har det ju varit lite skönt att stänga in sig och bara kunna koncentrera sig på plugget. 

Nu ska jag sova, morgondagen kommer också bestå i studier. Vet att du är avundsjuk.. Tur att jag har fina vänner och en Gud som älskar. Gud - jag gör det för dig!