Finbesök

Hejsan alla glada! Idag har vi pluggat, oj vad vi har pluggat (eller jag har iallfall det, kan inte tala för Hanna riktigt..). Det är skönt att vara produktiv, man mår ju bra av det! Trots att det är tungt med århundradets huvudvärk. 

Igår cyklade jag ner till stationen och mötte upp Carolin, världens finaste Carolin. Hon teamar och skulle ha teamdagar på Kagge, så hon passade på att åka en dag tidigare och hälsa på hos oss innan! Kul tyckte vi! Hon hann bara kolla runt och äta mat här innan det var dags att traska till bönegruppen.Carolin fick följa med och träffa världens bästa bönegrupp (för det är precis vad vi har!). Sen satt vi uppe hela halva natten och pratade om viktiga och lite mindre viktiga saker. Oj vad jag saknar den bruden! 

Alldeles nyss plingade det till alldeles hiskeligt i telefonen, det blir tydligen Sagan om ringen - Konungens återkomst hos Anton och Julia ikväll... Hoppsanhejsan så det kan gå! Så nu bör jag trycka ner näsan i en bok igen, så att jag hinner med det innan det är mat och vi måste åka. Hoppsan. 

Fantastiskt kvalité var det här! Såhär såg det iallfall ut i vår soffa inatt. Sjukt mysigt!