När klockan är lite för mycket och man sover lite för lite...

Klockan är 00:40 och jag har precis tagit fram min tandborste för att borsta tänderna innan jag går och lägger mig bär jag plötsligt hör hur det börjar skramla i köket. Jag lägger ifrån mig tandborste och öppnar dörren och får se Annie stå där fullt påklädd (hon gick och la sig 22:15). Jag frågar henne vad hon håller på med och får till svar: "vad Jag håller på med?!" -Ja, vad du håller på med svarar jag. Varpå Annie säger: -Äter frukost! Jag undrar om hon vet vad klockan är och får till svar: -Nej! Ungefär som att hennes största fundering är varför jag har gått upp före henne och om hon nu är så sen att hon inte hinner äta sin frukost. Du kan ju titta då! Svara är jag. När det går upp för henne att klockan är 00:40 så utbrister hon: "jag som till och med hunnit sminka mig!" Så kan det gå när man sover för lite!
#1 / / Götabro Ida:

Haha men så klockrent! Skulle älska att hälsa på i ert lilla kollektiv!:)

Svar: komkomkom!!!
Hanna och Annie

#2 / / Götabro Ida:

Haha men så klockrent! Skulle älska att hälsa på i ert lilla kollektiv!:)

Svar:
Hanna och Annie