I väntan på Linn

Hejsan! Skolan har börjat och vi är tillbaka i gamla vanor, även om de i enlighet med varje årsstart är lite nyttigare och hurtiga vanor det handlar om, åtminstonne från min sida. Jag sitter och försöker få ner mina tankar i ett Word-dokument, vi ska skriva en terminsreflektion minsann! Och det är inte bara enkelt, vi ska svara på frågor som "Hur har du fått dina medmänniskor att växa denna termin". Inte så lätt att svara på bara sådär. Nu blir det nog inte enklare av att blogga istället iförsig, men det gör jag ändå! 

Mest sitter jag och taggar att Linn kommer hit på fredag! Det kommer att bli riktigt toppen! Hörde av Hanna också att grabbarna grus kommer i februari, Daniel och Jonathan, det blir la' sköj! Men nu är det Linns tur. Nu hörrni ska jag blir klar med den där reflektionen alltså. Kram på er! 

Här är Linn! Linn är fin, Linn är bra. Vi tycker om Linn. Jättemycket.